Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

Sleutel

Vandaag kreeg oudste dochter samen met haar vriend de sleutel van hun eerste eigen huis! Het begin van een drukke periode: meehelpen met behangen, sauzen, uitkijken naar de sleutel van onze eigen woning en dan ook nog ergens een bruiloft.


Allemaal mooie dingen! Voor oudste dochter maakte ik deze sleutelhanger voor haar eigen eigen-huis-sleutel.


Misschien moet ik er ook maar vast 1 voor mezelf gaan maken: voor onze nieuwbouwhuis-huis-sleutel. Ligt het maar vast klaar.

6 opmerkingen:

  1. Toffe sleutelhanger gemaakt. Spannend voor je dochter en haar vriend. En jullie gaan ook verhuizen! Succes ermee! Ik vind dat sauzen grappig, wij noemen dat gewoon verven en sauzen doen we over vlees of vis 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Dat is zeker grappig! Wij sauzen de komende maanden in ieder geval fijn door. Tot we geen verf/sausroller meer kunnen zien. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal mijlpalen komende tijd. Sinds we zijn verhuisd heb ik geen kwast meer aangeraakt, behalve bij mijn zusje. Leuke voorruitzichten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat wij in december ook geen roller meer kunnen zien. Gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Leuk gedaan zeg! En succes ook alvast met de drukke periode! Ook voor jullie eigen huis. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen